Monday, November 17, 2008

TO DO LIST



Akhir tahun bakal menjelma dan next year 2009, new year, new resolution.

And for me ada 2 things yang sampai sekarang, aku tak dapat nak laksanakan dan aku nak settlekan sebelum habis tahun 2008 ni...

Dan perkara-perkaranya ialah:

a)Susun gambar dalam album:
Ini lar benda yang tidak kesampaian dah hampir bertahun..Aku memang nak susun gambar yang berlambak-lambak tu dalam album. Dah terlalu banyak dan rasa macam 'kusut' sangat bila tengok gambar2 tu. Sayang sangat sebab detik-detik yang tidak kembali tu, semua nya terukir pada gambar2 tu...ceeeewwaaaahhh!!!!!

b) DVD Ally McBeal
Dah lama aku beli koleksi dvd Ally McBeal tapi sampai sekarang aku tak berkesempatan nak tengok dvd ni. Rasanya aku hanya sempat tengok 2 season jer.. dan total season dalam ni ada 5. Bila lar aku nak tengok ni.... Gilmore Girls dvd pun aku ada gak tapi aku rasa tak sempat kalau aku nak tengok sekali dengan Ally McBeal, sebab Gilmore Girls ada 7 season...perghh...pengsan pulak aku kat depan tv tu karang....

2 comments:

Unknown said...

betty, bg aku copy dvd ally mcbeal tuh!

bhulat said...

hmm bilalar nak jumpa ko nyer????