Tuesday, November 25, 2008

TAK TAU LER...

Kadang-kadang aku tak paham dengan hati manusia...

Hari ni ok, tiba-tiba esok tak ok..

Macam hari ni..semalam...elok-elok plan nak pi makan lunch sesama...tetiba bila ajak a.k.a ingatkan pasal lunch hari ni....terkeluar perkataan "sapa kat nak pergi makan kat ******?"...Padahal semalam bukan main beriya / bersemangat nak klua bersama...

Dan ada pulak insani ni...semalam elok2 bercakap...tetiba hari ni...mencebik tak tentu hala... tapi kalau nak menyampuk pandai ler pulak nak memaniskan muka tu...

Untuk lunch date aku tu...aku tak kisah kalau ko tak nak pergi makan dengan aku...tapi banyak lagi perkataan yang ko bleh gunakan untuk menyatakan yang ko tak nak pergi makan dengan aku...tak payah lar ko gunakan perkataan yang menyentap hati orang lain....aku rasa dah cukup baik aku bertanya tu...


Dan yang sorang lagi tu...tak ada sapa yang boleh bersabar dengan ko... Aku nak sangat say it right to your face...tapi masa nya belum tiba lagi...

manusia...manusia

No comments: