Wednesday, July 22, 2009

DEMENTOR

Aku tahu ko ni jahat sgt tapi aku tak sangka ko sejahat ni…

Kenapa perangai ko macam ni..ko ni kan dah terbiasa hidup dibenci org, sampai tahap, smua benda yg berlaku ko tuduh orang yang menjadi punca. Terlalu bersyak wasangka. Dalam otak ko, hanya ada satu statement, “Orang suka aniayai ko”

Aku pun ada gak berselisih faham dengan orang tapi mesti lepas itu hubungan tu akan menjadi bertambah baik… Seperti melupakan hal lalu, dan buka buku baru…tapi bukan ko…

Hari ni ko tuduh aku bunuh lipas dan letak kat tempat ko. Ko ada bukti ke… Walaupun ko tak sebut nama aku, tapi siapa lagi yang paling dekat dgn workstation ko kalau bukan aku . Dan ayat ko ialah “I rasa kan ada org bunuh lipas dan sepak, letak kat bawah meja I” . Ko fkir tak orang tu akan sampaikan kat aku. Ke ko saja cakap macam tu supaya orang tu sampaikan kat aku?

Lepas ni apa lagi yang ko nak buat. Sudah2 ler… Memang patut pun aku gelar ko DEMENTOR. Ko kawin dah 2 kali dan setiap perkahwinan ko, tak sampai setahun dah bermasaalah. Aku memang kesian kan ko. Tapi kalau dah sebegini kejam, sapa lagi yang ada hati dan perasaan untuk kesian kan ko. Yang aku paling pasti kau memang tak akan berubah dan suatu hari nanti ko akan keseorangan sebab smua orang menjauhkan diri dari ko. Tapi ko tak kisah kan…

Yang buat aku marah sangat dengan tuduhan ko tu, sebab aku kenal ko, kalau ko dah bercakap macam tu, mesti tak lama tu ko akan bagitau bos ko...spesis mulut koyak...

Aku punya lar bosan dengan perangai ko dan aku rasa org yg baca blog aku pun bosan dengan cite ko.. dah byk kejadian aku dengan ko aku tapis, tapi aku ni pompuan, sedikit sebanyak tercuit jugak hati aku ni... Dan kalau aku dah type kat blog ni pasal ko...bermakna...you are really press my button!!!!

2 comments:

nurulzia said...

kak B,jahatnye org yg buat fitnah tu...len kali kak B buat betul2..kali ni buat depan dia..ambik lipas tu letak dlm mulut dia..huhuhu

bhulat said...

nurul...rasa macam nak buat jus lipas je bagi dia makan!!! wakaka!!