Thursday, July 16, 2009

'DEMENTOR' IN MY OFFICE!!!!





Dah lama betul tak update blog...tak ada mood skrg ni...datang opis je, tgk muka 'berkarat' hilang segala perasaan ceria aku...kadang2 aku rasa dia ni macam 'dementor' dalam harry potter (btw... tak ada org nak pi ikut aku tgk movie ni hari ni...sibuk sgt memasing!!! huk huk huk!!!)

Wahai 'dementor' opis ku...jgn lar ko dekat kepada ku...pi jauh2.... aku rasa macam nak letak je gamba muka 'dementor' opis aku tu kat sini...he he he...tapi as what kawan aku cakap...aku selalu sgt tak sampai hati...huk huk huk
Saja je letak gamba 'dementor' harry potter ni sbb tak smua org suka tgk cite2 macam harry potter ni (yes it is u, wati pysco!!!)
Dan aku akan reply tag yg dihantarkan kepada aku...i promise!!!

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

i knew that karatt person!
hahah..
she even more worst than dementor kak bet oii.

aj addicted said...

cube carik gambo clear ckit.nak tgk same x ngan dementor harry potter kau tu.