Wednesday, May 13, 2009

TODAY


Start dari last Sat aku kena cirit-birit...melarat sampai ke hari Ahad...then pagi Isnin tu aku pi gak kerja tapi lemah longlai ...pi jumpa doktor, semalam, selasa...aku MC... Ting tong otak aku dibuatnya sebab banyak sangat makan ubat.

Pagi tadi, seriusly aku tak ada mood nak kerja...sebab masih lagi keletihan dan juga sebab aku 'letih' dengan orang2 yg suka sakitkan hati aku kat opis tu..

Bila aku buka blog aku pagi tadi "hang"....adoi lar....jgn le macam ni...then aku tgk kat tepi blog aku tu byk benda yang tak klua...list follower langsung lerrrr tak ada...rasa macam nak nagis je...mana tak nya, emosi aku pun memang dah tak stabil

Bila aku bukak bilik boss aku, aku rasa lagi macam nak nangis, aku tgk buku2 yg setinggi KLCC dah cun berkemas...masa tu aku rasa macam tak guna nya diri aku ni...selama ni aku tak kemas buku tu sebab buku tu teramat lar berat...aku mmg kena mintak rescue 911 daripada driver bos aku...tapi driver bos aku ni...ya rabbi pemalasnya...tuhan je yang tahu...maaf boss! malu nya saya dengan diri saya sendiri...

TENSION!!!TENSION!!!!ARRRRGGGHHHH

Then boss aku suruh aku cari satu file yg tentu2 aku tau dia je yg pegang file tu...tapi aku cari jugak...sampai ting tong otak aku sbb pening....tak jumpa pun...aku explain kat dia, file tu mungkin dgn dia...dia tanya aku balik...kat mana dia letak.....aku hanya mampu tersenyum...

Tetiba datang lar pulak seorang Dato' ni kat opis...dan pompuan yg selalu sakitkan hati aku ni telah mengeluarkan statement yg aku sendiri tak tahu nak tafsir macam mana...

Her statement... " Dato' ni kan...dia lar yg selalu hantar bunga kat ex-secretary en *** dulu... dia suka tau perempuan-perempuan cantik..."..sambil tersenyum kambing menampakkan giginya yang kuning dan mengulang ayat tu berulang kali...

HELLO!!!!! apa yang kau maksudkan ni ha? setahu aku secretary bos aku yang lelama termasuk aku ada 3 orang ... dah tu....kau nak bagi tau apa...antara bertiga ni sorang je yang tak kawin lagi... Kau nak bagitau aku yang aku ni hodoh sangat ke? Dan kau tu ler jelitawan INdia kat Malaysia ni...please ler...dah ler hidup kau pun terkontang kanting jgn lar nak judge hidup orang lain... perempuan ni lar yang banyak sakitkan hati aku...rasa nya kalau ada entry yang tak puas hati kat blog ni... kebanyakannya dari dia... dah ler semua benda nak copyright aku... a to z... tapi perasan macam dia ler yang invented smua...

Buat saat dan ketika ini aku rasa macam dah tak larat nak harung smua ni...dah berjurai pun air mata aku sekarang ni... mungkin sebab ketidak sihatan aku ni buat aku emo gilerrrrr sekarang..

Macam mana lar aku nak hilangkan rasa emo aku ni...... rasanya balik ni aku kena makan ABC jugak ler macam nurul....

3 comments:

Unknown said...

jgn layan pompuan keling tu betty

Sidratul Muntaha said...

kak
sabo
meh2
ayu tolong tinju minah tu
takpun kan
meh ayu sekolahkn dia
cam bgus sgt
cepat2 sihat yer kak

nurulzia said...

kak B, sabar yek..jgn nanges ye..meh sini nurul lapkan air mata..pedulikan je org gilak mcm tu..dia dengki ngan kak B la tu..
jom pekene ABC..hehehe