Friday, May 15, 2009

SMALAM YANG INDAH












Smalam bagi aku adalah hari yg indah...

Pepagi makan nasi lemak paru yang dah seminggu aku dok pi gerai tu tapi asyik tutup je. Smalam bila aku nampak je payung gerai tu...dengan terkedek-kedek aku pi ler...perggghhhh!!! nasi lemak paru berkuah kan ayam rendang...makin montel lar den...

2 orang minah PHD kat opis ni cuti...alangkah clear nya bijik mata aku smalam...tenangnya jiwa raga aku...

Boss aku pun mood nya agak baik...tersenyum je ...

Petangnya aku pi tgk wayang ngan opis mate aku...tapi sebelum tu pi dinner kat "Betty's Kitchen" kat Capsquare. Makan Mee Kari ngan Teh Tarik...Dan gambar di atas adalah buktinya...

Kami pi tengok cerita, He's just not that into you...

Best citer ni...menusuk gak lar kalbu..ada orang cakap movie ni agak boring..tapi bagi aku agak menarik dan byk point2 yg should be taken by us for life ...ntah lar...just my opinion...
Moralnya...smalam best day for me...smalam yang indah...









2 comments:

Unknown said...

betty, hidup sgt indah dpt mkn nasi lemak paru...pastu takde plak aci2 tu...

jaja!! said...

k.betty ku..
ku akui k.betty ku ini sgguh taksub akn pnggung wayang..

skarang ni pon da berjangkit kat diri ku inih..

itulah penangan mu cik betty