Wednesday, April 22, 2009

BOSAN!!!

Lamanya aku tak melepak kat sini...skrg bz giler...sgt2 bz..

Aku sememangnya tengah stress giler sgt sekarang ni...dan aku tahu ada yang akan anggap aku ni "macam2"...tak pun ada yang akan mengatakan...isk isk tak habis2 dengan prob dan stress..


Aku nak buat macam mana dah itu apa yang aku rasa...aku bukan nya jenis orang yang akan tutup mata atau buat tak tahu dengan sesuatu perkara..espcl benda2 yang melibatkan atau sedikit sebanyak tertempias di tempat kerja aku...


Well...ni aku nak cite pasal benda lain.


Untuk org yang berbadan besar macam aku..ada certain2 words yang agak sensitip untuk aku... Bila seseorang keep cakap dia diet, memuji badan nya sendiri yang dah semakin kurus, asyik menanyakan kita tak pernah terfikir kan untuk berdiet atau tidak.... sampai satu point aku rasa macam nak 'meletup' sgt2... kerana aku tahu apa maksud sebenar orang yang bercakap macam tu (knowing her!!!) dan all those words is coming from the same person...


Sampai satu tahap bila kita makan pun sibuk bertanya..."eee banyaknya kolestrol" ...what the f*&%!!! Aku tak pernah mintak satu sen pun duit dari kau bila aku makan. Kenapa susah hati sangat...


Dan yang paling aku tak tahan kebanyakkan baju aku pun nak komen...nampak besar lar...boring lar.. suruh pergi beli baju yang sudah semestinya tak ada size aku atau pun aku tak mampu dengan harga baju yang dicadangkan tu..


Bila aku start mendiamkan diri sebab geram dengan mulut kau yang celupar tu...ko akan buat2 bodoh kat situ tanya kenapa aku tak ceria...macam mana lar aku nak ceria dengan mulut kau tu menghantui aku sepanjang hari?..

Buat lar hal kau sendiri...jangan sibuk nak mengomen orang...kalau orang komen kau...kau bleh melenting2 macam halilintar kat situ... dan kalau orang bagi pendapat kau tak nak dengar...atau kau akan buat pendapat yang aku bagi tu macam kau lar yg mereka cipta pendapat tu...

Aku dah bosan...bawak lar haluan kau sendiri...dan kluar lah dari hidup aku..


3 comments:

jaja!! said...

saya amat paham perasaan anda..
harap anda besabar dlm apa jua keadaan..

Sidratul Muntaha said...

kak
sapa cam gampang tu?
meh ayu hentak2 puki dia!
barua tol!
jgn jumpa depan ayu ler
klu dpt
mmg separuh mati ayu kejekan!

bhulat said...

jaja..tima kasih sbb memahami

ayu...rasanya org ni dah dapat pembalasan kot...rumah tangga nya yg teramat kacau!!!!