Tuesday, November 10, 2009

PUAN MAWADDAH

Masa aku form 4 dan form 5...cikgu class aku adalah cikgu yang sama...Puan Mawaddah...
Aku suka sgt dia..mungkin kerana cara dia melayan kami dan mungkin sbb aku ni tak pernah kena marah walau sesetan mana pun aku...he he

Dan sebelum perpisahan kami dulu (form 5)...dia pun dah berpindah ke sekolah lain...aku seriusly rasa sedih sgt.... sbb zaman tu mana ada email or hphone....rindu giler kat dia...

Last year, aku dapat tahu dari ex-scool teacher kat sekolah aku tu jugak...yang Puan Mawaddah dah mengajar kat sekolah di Ipoh....aku tell sekolah tu dan leave msg to call me back...but...hampa....


Last week aku cuba lagi..dan aku call byk kali untuk tinggalkan pesanan... at last...yesterday, she call me...Ya Allah...rasa macam nak nangis...sbb dah bertahun aku carik.....

Maybe sbb kami byk kongsi rahsia bersama..dan aku mmg anggap dia macam kakak/mama kepada aku... dan dia pernah bagi lagu kat bawah ni kat aku..dan setiap kali aku dengar lagu ni...pasti aku akan teringat kan dia.. dan tak sabarnya nak jumpa dia nanti...
Mama...i miss u soo much...


Saat Ku Idamkan (Saat Ku Idamkan)

Temu kau di malam itu
Bagai menyahut hasrat nurani ku
Hanya dengan sebuah senyuman
Bisa terpatri satu harapan
Mengidamkan saat itu
Yang pasti hanya Tuhan yang tahu
Terpancur kalimah kalimah sakti
Berakhir dengan janji janji

Dikau menjadi kekasih
Namun aku merasa tersisih
Kau membina dinding ilusi
Ku terperangkap merintih sepi
Mungkin kita mesti terbuka
Dalam mengharungi dunia cinta
Mungkin kita harus bersedia
Menghadapi apa saja

Jangan jangan kau padamkan api asmara ini
Bayang silam kau pergilah
Pergilah dari sisi ku

Tiada lain yg ku tunggu
Untuk menduduki istana hatiku
Kaulah teman kaulah kekasih
Jangan membuatku tersisih

Bayang silam kau pergilah
Pergilah dari sisi

2 comments:

RMS said...

la ko NINDU kan Cikgu Mawadah ke..nnt aku tag gabo dier tok ko ilangkan NINDU ek..anyway happy gak sbb akhirnya adr gak somthg yg len wat ko eppi...Go BETTY gO...

bhulat said...

tq ieta.....mmmmuuuaaahhhh