Friday, October 16, 2009

Hi

Perrggh dah lama betul aku tak log in kat sini....sampe dah lupa p/word blog ni.... sampe tahap rasa macam nak bukak blog baru je...

Anyway....sekarang ni sibuk menghadiri open house sana sini...nak buat open house sendiri pun tak sempat...maybe kalau ada masa buat mkn2 sempoi2... tapi tanpa open house pun kita bleh melepak ke rumah orang cuma sebagai tuan rumah besenya kalu masak sekali byk ni..mennyenangkan hidup...sekali penat...sekali habis... he he he

Esok deepavali dan kawan comel aku kat opis ni....buat open house kecil-kecilan kat rumah dia on the 2nd of the deepavali..excited plak nak pi rumahnya yg comel itu...

Bukan apa, ada org tak nak buat open house sbb rumahnya yg kecil...tapi bagi aku yg penting niat dan kalau kita jujur walau macam mana cara pun tuhan akan permudahkan urusan kita untuk hari itu...

Selamat mamam dan happy holiday....


luv...

3 comments:

Sidratul Muntaha said...

akukah ituw?
terasanyer aku dgn statement tu
- rumah kecil sbb tu takmo buat openhouse-
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

bhulat said...

bukan lerrrr.....isk isk isk...tak baek tau... tapi yg penting niat...kalau rumah kecik macam mana pun kalau niat kita baik...tanpa kita sedar tuhan besarkan rumah kita bila dan rame2 yg dtg tu...btl kan? nnt kita date ek...

RMS said...

rumah aku pun kcik Bet..ala2 sangkar burung je..tp klo nk dtg..dtgje le...