Sunday, August 9, 2009

SAYONARA MY DEAR FRIENDS

Last week penuh dgn kesedihan...sedih sbb org yg rapat dgn aku Mel dan kawan aku, Dahlan... last day mereka di company aku skrg ni...

Sayu sgt hati ni..tak tahu macam mana aku nak ungkap kan dgn kata2... dah byk kali aku cuba type segala kata2 yg boleh...tapi setiap kali itu juga...air mata aku berjurai membasahi pipi aku...rasanya parah lagi di dalam hati ini...

Mel...I do not know how to say this...but i feel so lost without you...Everything seems so wrong.. We used to have all the little secret...intercomm each other whenever we feel happy, sad, grumpy... now...goossshhh!!! i'm gonna miss u soo much... I know i can meet you somewhere else beside in the office..but it is not gonna be the same... the feelings that you are not there...hurt me!!!

Dahlan...Thank you cause jadik such a good friend to me... Ko punya cara ko tersendiri.. dalam cara yg agak unik...dan aku percaya, orang yg banyak menganiayai ko...akan sedar malah akan mendapat pembalasan lagi teruk dari apa yg diperlakukan kepada ko dan aku percaya ko akan berjaya dalam hidup ko...Rezeki ada dimana-mana...

Both of them resign pun sebab orang yg sama...orang yg banyak melukakan dan menganiayai org lain... termasuk aku pun kena sekali..dan aku pun tak tahu aku akan bertahan sampai bila.. Memang orang macam ini kita akan jumpa dimana sahaja..Tapi sampai bila dan setakat mana yang kita dapat tahan dgn ini semua hanya masa yg dapat tentukan..

1 comment:

epullani said...

mesti da x epy da kan...
mbe2 bek da xde..
xleh mcm dlu dah..