Thursday, March 26, 2009

TANGISAN AKU HARI INI

Di saat ni, aku rasa sedih sangat..Aku tak paham kenapa bila aku berdiam diri, orang mengambil kesempatan terhadap aku.

Selama ni kalau manusia2 kat sini suruh buat sesuatu yang sememangnya tak ada kena mengena dengan aku...aku diamkan dan aku buat jer...

Kenapa lar ko tak nak suruh secretary ko buat dan kenapa ko dengki sangat kepada aku ni...ko suka sangat buat secretary ko jadik pokok bunga kat situ...aku rasa macam dbkl ler pulak...tak berenti renti suruh aku buat itu ini... dan kalu aku buat dengan excellent nya pun...tak pernah pun ko pandang...tapi secretary ko yang hanya duduk dan berbaju seksi tu jugak yang ko sanjung....walau pun dari 8 jam kat opis ni, sejam je dia kerja...

Dah ler tu...tak berenti renti ko promosikan secretary ko pada bos aku...seolah olah aku ni tak layak jadi secretary...walaupun secretary ko selalu melawan ko...dan tak amik tahu langsung pasal ko...bagus sgt ke dia?

Aku sedih sangat sekarang ni...aku rasa macam tak adil sangat...diam aku org buat aku macam orang bodoh...kenapa aku diam? hanya lar kerana aku nak jaga nama baik bos aku sebab aku terlalu hormat pada bos aku...dan sebab aku kesian tgk bos aku yang ko perbodoh-bodoh kan tu...aku tak nak menambah beban bos aku....

Sabar aku pun ada batasan nya....jangan lar terlalu melampau kau buatkan aku begini...nanti smua nya aku tinggalkan macam tu sahaja...

5 comments:

nurulzia said...

dear..sabar yek..i paham perasaan u..kdg2 boss ni kejam kan???huhuhu

bhulat said...

ni lebih kepada nak dengki kan orang... hati tu sarat dengan PHD

Unknown said...

sexytary tu dah mengangkang kut kat bos dia...hahahhaha....

bhulat said...

kafir mmg ler macam tu....both pun kafir...

Hanz Jamaludin said...

sabar...sabar...cakap memang senang dari nak buat, kan tapi itu yg ku mampu bagi padamu....

remember..SOMETHING BIG & GREAT is on the way to u..insya-Allah