Tuesday, January 13, 2009

FIRST FOR 2009

Hi guys,


Kiranya ini first entry aku untuk 2009

Dah lama aku tak menaip kat sini, sebab nya...aku busy tahap gaban sekarang ni...
office aku nak pindah (sebab ada Company ni yang nak sewa satu bldg kat sini) dan kerana ini lah yang menyebabkan aku SIBUK yang teramat sangat, aku dah pack almost 30 boxes barang untuk aku dan bos aku....PENATNYA... dah bila dah penat, dah tak ada tenaga nak fikir apa lar yang aku nak type kat sini...

Well...firstly hati aku ni rasa tersiat-siat dengan apa yang berlaku kat Palestin.. di dunia ni ada jugak manusia yang berhati binatang... dan lagi... seolah-olah tidak ada peri kemanusia dalam diri orang yang berhati binatang ini... tidak adakah rasa sedih di hati? tidak adakah sedikit simpati? rasanya...sifat peri kemanusiaan itu telah ditarik oleh tuhan yang menyebabkan mereka menjadi binatang yang berkulit kan manusia.

Dan kepada kita, yang mampu kita lakukan, berdoa dan berdoa supaya semua penganiayaan ini berhenti dan pembalasan Allah s.w.t keatas negara laknat itu akan terjadi.

Kepada sesiapa yang merasakan apa perlunya kita prihatin, fikir kan sedalam nya...apakah daya kita kalau ini terjadi kepada kita...

No comments: