Thursday, March 3, 2011

Hmmmmm

Dah lama aku tak update blog ni sebab kesibukan yang melanda...

Tapi sebab aku dah bertukar tempat kerja baru, new life... hidup ku dah bertukar, totally...

Dulu sibuk sgt dengan kerja...dan sekarang MasyaAllah...free giler... sampe dah tak tahu nak buat apa..

Aku pun tak sure apa yang aku nak sebenarnya... kerja yang sibuk atau kerja yang terlampau free... dan kesimpulannya...biar lar kerja yang agak sibuk...at least tak terasa 8 jam nya... ini tak...punya lar free..pi toilet, minum air...tengok jam baru 10 min je yang berlalu...tangkap nanges gua...adoi lar...macam mana ni?

Kesimpulannya...adakah patut aku cari kerja lain...atau duduk se relek-releknya dan menghabiskan 8 jam dengan penuh terseksa? Apa yang aku nak...aku pun tak tahu....

"Dimanakah menghilang diriku sendiri...Hanyut dalam bayangan sebuah misteri..."

1 comment:

Ira Croreilla said...

"Diii mana kan ku cari ganti..."
"Seeerupa denganmuuuu..."