Wednesday, September 2, 2009

BARANG YG HILANG

Dah lama betul aku tak mem”blogging”...15 hari tu.... sibuk sgt dgn macam2 xtvt dan jugak sibuk membajak kat facebook…teralih smua perhatian aku dari blog ni…

Aku nak cakap pasal barang yang hilang… Aku selalu sgt hilang barang lately ni.. kalu barang aku yang hilang…aku tak ler panic sgt… tapi bila melibatkan barang2 opis atau bos aku…aduhai… panic nya aku..

Rasanya aku ni kalut sgt…sbb tu benda2 ni jadik…tetapi kekadang aku terpk.. betul ke benda2 ni hilang dlm jagaan aku atau pun benda2 ni tak pernah sampai ke tangan aku then bos aku assume dia dah bagi kat aku????…

Sakit btl jiwa raga aku bila brg2 hilang… maybe sbb bila aku tersedar benda tu hilang disaat, time tu lar nak guna benda2 tu… tapi, yg pasti, ini mmg salah aku, sbbnya aku bukan org yg organize sgt… macam ala2 Bree dalam ‘Desperate Housewife”… aku ni seorg yg kalut….huk huk huk….

3 comments:

N a d i a said...

ko macam Susan kot? hehehehe...

bhulat said...

aaahhhh tidak....tapi masa aku amik test kat fb.... resultnya...SUSAN.... yg paling aku benci kat desp hwife...

RMS said...

yg penting ko adalah ko...cber le bajo organize sskit..lelamer biasa le tu...biasala
MANUSIA mudah LUPER...aku pun cmtu gak...