Friday, February 13, 2009

MELEPAK

Hmmmm...rasanya sekarang ni emosi aku dah sangat2 ok compare to last week since aku "ditikam belakang" by "someone" that suppose to be "nice" to me...


Yesterday aku pi melepak dgn ex-school mates aku kat Pelita, KLCC. Tujuan utama tempat ni dipilih sbbnya...senang ler kalau nak melepak lama, order air 8 gelas air pun tak terasa nak bayar, kalau pi minum kat klcc mau kembang kuncup lubang hidung nak membayar...he he he....especially aku ler...dah terlalu "kering kontang" ringgit kasorga ku this mnth dek kerana banyak sangat travelling....

Walau pun tak sampai 10 jari yang datang...tapi aku rasa best sangat sebab at that moment aku rasa macam hilang smua stress dalam hati yang aku simpan dah berminggu-minggu ni..

Sekarang ni aku berdoa sangat supaya mendung di hati aku ni akan berarak pergi dan sang pelangi yang akan berganti....Amin

1 comment:

Sidratul Muntaha said...

salam
ayu tak ingat ler
cuba try goggles
ayu dpt ilham nama tu utk ank masa dlm bulan ramadhan lagi(dpt dlm mimpi masa mlm lailatul qadar)
then ayu cari dlm goggles ,sidratul muntaha tu mention dlm al quran sempena kisah israk mikraj.then ingatkn nk beri pada ank klu pmpuan.tahu2 yg kuar lelaki.cubalh cari yerk?!